מכירה בית, CHICLANA PLAYA LA BARROSA, Cadiz, ספרד, Avenida de la Barrosa

מכירה - Cod. 23509

  • טיפולוגיה: בית
  • אזור: 1000 m²
  • חדרים: 8
  • רצפה: 400m2

מנותק, שתי דקות ההליכה לקצה החוף של La Barrosa, אחד החופים הארוכים ביותר במחוז קאדיז, חמישה קילומטרים של חול דק, עם בנקים גדולים ומים נקיים המשקיפים ישירות לאוקיינוס ​​האטלנטי.
הבית נבנה על ידי הבעלים הנוכחי ב2011 למגורי משפחה בחלקה אחת של 1.000 M2, מלאה בעצי אורן, עצי פרי, עצי דקל, צמחים ופרחים מרובים, עם דשא עבה ומאוד אכפתי.
גישה לבית לחניה שיכולה להכיל עד חמש מכוניות, כוללים דשא וצמחים.
בבית יש רצפת 125 M2, במפלס התחתון הוא הסלון של כ מ '6x6 מאוד מרווחים, עם חלונות גדולים המשקיפים על הגינה ובריכה, יש גישה למטבח, גדול מאוד עם כל פינוקים, כיריים, מיקרוגל, מקרר ומקפיא, מיקרוגל, מדיח כלים ... מעוצב בהגדרת מדינה, בסגנון כפרי עם קורות עץ, יש מזווה גדול וחדר כביסה נפרד וחצר.
מהסלון מוביל לגרם המדרגות המובילות לקומה העליונה וקומת המרתף, לצד שבו יש אמבטיה מלאה, מעוצבת בסגנון ערבי.
בקומה זו יש אגף של הבית, אשר יכול להיות מבודד כדי להפוך את דירה פרטית, בהיקף של שני חדרי שינה מלאים, מטבח, סלון וחדר רחצה עם אמבטיה, בידה ובכיור. כל החדרים עם חלונות גדולים משקיף אל הגן.
בקומה העליונה, אשר הגישו במדרגות עץ ישנה, ​​תחת עראבה מנורה בסגנון שני חדרי שינה בעליית גג, עם עיצוב כפרי, מרווחת מאוד, סך של כ -80 M2, עם חדר הלבשה וחדר אמבטיה הוא חדר אמבטיה עם שני כיורים, בידה ובמקלחת, לכל חדר שינה מרפסת משקיפה אל הגן.
הבית יש גם מרתף של 120 M2, שקוף לחלוטין, שהוא אסלה קטנה וחדר משחקים עם שולחן ביליארד, מרתף יין, ספרייה, ספות, בית מלאכה קטנה ומחסן. במרתף מותקן באופן זמני, עוד חדר שינה להשלים עם אסלה.
הבית מעוצב בסגנון אנדלוסי מודרני, שמטרתה הכפרית, עם הרבה עץ, חדרים מרווחים, כולם עם חלונות גדולים המשקיפים על הגינה, ולכן הכל נראה מנוף של הטבע ושלווה. רצפות אריחי קרמיקה חיקוי חימר, מעוטרים בפרטים רבים להישג יד. הדלת הראשית של הינדו טיק, היא עתיקה מאוד, מגולף ומקושט בהודו, היא אחד מסימני ההיכר של הבית המדורג הטוב ביותר. כל החומרים המשמשים בקומת הכניסה נמצאים עתיקות.
החלק האחורי של הבית יש מרפסת גדולה, מחצית הגג וחצי עם גפן עץ מספק צל וקרירות.
בתוך החצר האחורית הגדולה, שזה בערך 600 M2, בין עצי אורן ודשא יש בריכה של 7X4 מ ', מקושטת ירוקה ומוקפת אריחי חימר conteselas עבור שירות זה הוא סככה וחומרים זמניים אחרים לאחסון כלי גינון.
ליד הברכה יש אזור דשא גדול ומכוסה שבו אתה יכול להשתזף ולהירגע אינטימיות בין אורני אבן גבוהים.
הסביבה שבה לבית הוא יער אורנים שבו לא גבוה יותר משתי קומות בניינים, כל הבתים הבודדים, ברמה כלכלית גבוהה. זה ברחוב שנותן באופן ישיר לחוף הים, אבל יש לו כל מיני חנויות כדי להקל על חייהם של בני משפחה, סופרמרקטים, עיתונים, מסעדות, בארים.
האזור, העירוני באופן מלא, קרוב מאוד לים, אך מקושר היטב עם החוץ, עם שירותי אוטובוסים הם כל זמן קצר בעיר, בתי ספר, בתי מרקחת, בתי חולים, בנקים, כמה דקות נסיעה.
הבית שקט מאוד, הוא שמע הרעש ברחוב, רק בלילה תוכל לשמוע את הגלים.
האזור מציע כל מיני אירועי ספורט, רכיבה על סוסים, סוסים, טניס, כדורגל, ההנעה, יש חמישה מגרשי גולף עשר דקות נסיעה מהנה, כל מיני סוגים של ספורט מים, חתירה, שיט, דיג, צלילה, יש מזח ספורט למעלה מאלף מקומות עגינה כ -5 קילומטר.
יש גם פחות מחמש דקות נסיעה, הליכה -15, פרק טבעי של ביצות, תוכל לטייל ברגל או באופניים. כל הסביבה היא עיור ונוח לשימוש שביל אופניים, כ -20 קילומטר של נסיעה שקט מאוד,.

ביקורים שנרשמו עבור הכרזה זו

ביקורים בחלוקה למדינות מקור

החלפת טווח תאריכים

בקשה למידע נוסף


REALIGRO FREE ADVERT
ארצה לקבל עדכונים על הצעות דומות
I'm over 18, I accept Terms of Use and Privacy Policy.*
ביטול
2005-2024 REALIGRO REAL ESTATE LTD. All Rights Reserved - VAT Nr: 893969932
Neikos Digital Agency
  1. העדפות

    לשימוש טוב יותר של האתר Realigro, להגדיר את ההעדפות שלך עבור שפה, מטבע, מטר מרובע או מטר רבוע

    קבע עכשיו אל תציג שוב
BB