מכירה וילה, Vilanova i la Geltrú, ברצלונה, ספרד, Playa

מכירה - Cod. 21854

  • טיפולוגיה: וילה
  • אזור: 350 m²
  • חדרים: 4
  • רצפה: CASA INDEPENDIENTE
  • תנאי בנייה: Good

עיצוב בית חזית לחוף

תיאור של נכס.

חזית מפוכחת ואור באותו הזמן, עם כוח נוח, מרווח, מלא של אישיות ופנימית הם חלק ממעלותיו של בית משפחה זו, שנבנו בזהירות ובפירוט. באזור אלגנטי של Vilanova עם שלווה מוחלטת, פרטיות ונופי החוף יפים מכל חדר. מופץ על פני 4 קומות באמצעות מעלית או מדרגות. אזורי קומת הקרקע עם לובי מרווח, מואר סלון בגובה כפול עם יציאה לגן שבו אתה יכול ליהנות מרוח ים ערב בלתי נשכחת כפי שהוא זורם. מטבח minivalista עם כל מכשירים והשירותים משולבים. יש חדרי שינה בקומה עליונה ושירותים צמודים בקומה העליונה סוויטת ההורים של 55 m2 עם מרפסת פרטית המשקיפה על חוף ים, בחדר ההלבשה וג'קוזי בחדר האמבטיה. כל חדר כולל במידה רבה. במוסך מרתף 4, אזור כביסה. מושלם בחוץ עם גינה, מרפסת. תוספות: מעלית, קירות חיצוניים של 20 סנטימטר, קירות יסוד 35 סנטימטר, נגרות חיצונית עם גבישי מהומות. תריסי מתכוונן, חימום תת רצפתי, אוסמוזה, מרכך מים, שואבים אבק מרכזי, פנלים סולאריים, לכה פנים ולבנים מעץ מלא. מחולל אור. מערכת אבטחה עם מצלמות עם חיישני תנועה. חיישני עשן, דליפות אש ומים. כל השירותים. מערכת אוטומציה הביתה לשלוט אורות, תריסים ואזעקה לחיבור באמצעות טלפון, וכו ' טרום מותקן קול HD ... ורק 35 דקות מברצלונה.

יישוב תיאור
Vilanova הוא בירת Garraf, הממוקמת באמצע הדרך בין האזורים העיקריים מטרופולין (40 קילומטר מברצלונה והטרגון 45). זוהי עיר עם היסטוריה ארוכה ורבה אירועים, שקיבל את מכתבו של המלך ג'יימס הראשון ב -1274.

העיר, קיטוב סביבה טריטוריאלית רחבה יותר תמיד הייתה הדינמיות כלכליות גדולות, המבוססת ראשון בחקלאות ובסחר ימי ביין (XVIII ומאה XIX) מאוחר יותר בתיעוש של ענף הטקסטיל (המאה תשע עשרה) ולבסוף, בגיוון תעשייתי המבוסס על מפעלי מתכת גדולים, טקסטיל וכימי (תחילת המאה העשרים). נכון לעכשיו בעיר שומרת על חלק מפעילות חקלאית, צי דיג החשוב ביותר של קטלוניה ויש להוסיף לפיתוח התעשייתי המהיר של מגזר שירותים ושהיישונים.

הצעת פנאי

יש Vilanova ימי ומרינה תשתיות פנאי, חופים, טיילת, מגרש גולף ... ההצעה התרבותית מגוונת ומוזיאונים מקיפים, נודעים ארצי כגון ויקטור לגר (אמנות קטלונית של רומנטיקה) או טכנולוגיה, כגון הרכבת; יש לו תכנית של תיאטרון, מוסיקה, קולנוע ופסטיבלים, כגון מוסיקה העממית ומסורתית (FIMPT).
הצעה חגיגית מסורתית והפופולרית Vilanova הוא העשיר ביותר בקטלוניה, המדגיש את קברות שלושה, קרנבל, Festa Major ...

בעיר עם כל כך הרבה מסורות חקלאות ודיג, מטבח, המבוסס על תוצרת טרייה, הוא גם מאוד חשוב ומוכר.

ביקורים שנרשמו עבור הכרזה זו

ביקורים בחלוקה למדינות מקור

החלפת טווח תאריכים

בקשה למידע נוסף


International Real Estate VNG
ארצה לקבל עדכונים על הצעות דומות
I'm over 18, I accept Terms of Use and Privacy Policy.*
ביטול
2005-2024 REALIGRO REAL ESTATE LTD. All Rights Reserved - VAT Nr: 893969932
Neikos Digital Agency
  1. העדפות

    לשימוש טוב יותר של האתר Realigro, להגדיר את ההעדפות שלך עבור שפה, מטבע, מטר מרובע או מטר רבוע

    קבע עכשיו אל תציג שוב
BB