מכירה אחוזה כפרית, Los Realejos, Tenerife Islas Canarias, ספרד, C/ Acequia 12

מכירה - Cod. 36452

  • טיפולוגיה: אחוזה כפרית
  • אזור: 610 m²
  • חדרים: 8
  • רצפה: 2

ממוקם באזור ההיסטורי של ראג'ו באג'ו. שוחזר של 610 m2. נוף לים ולהרים, הנמצאים במרחק של 1.5 ק"מ, נוצר על ידי איחוד של שתי דירות, אחת יוקרתית והשנייה בית גבוה.
חזיתו היתה משוחזרת במאה ה -19, יש לה סגנון רומנטי, עם תכונות דקורטיביות נהדר. חלונות ודלתות מוגנים עם מוטיבים פרחוניים באיכות מעולה עשוי ברזל יצוק. ציפוי החזית, על הכרכוב, כולל מעקה עיוור, מעוטר בצורות גיאומטריות, שמאחוריהן הכיסוי מוסתר.
יש 8 חדרים, שניים מהם עם חדר ההלבשה, טרקלין, פטיו מרכזי, מסדרון, 2 חדרי אמבטיה, מרתף, מטבח מאובזר, מרפסת ומוסך (4 מכוניות) של 62.51m2. יש לה אחורית של 100m2. הם בולטים בשני החדרים והסלון, תקרות מודאגאר עם אגרם ועם אלמיזטה מעוטרת במוטיבים גיאומטריים וכבל.
קירותיו בנויים כולו מאבני בזלת לא סדירות, מגובבות בוץ, כ -80 ס"מ. דיור מאורגן בשני גבהים, תקרות ורצפות עץ תה. הלינה מתואמת על ידי כמה גופים, כולם סיים באמצעות 6 מכוסה ארבעה מים עם אריח ערבי מסורתי, מבוצע על מבנה של זוג ושורה של עץ תה. הבית, בתוך, שומר על מהות מוצאו של הבניין, ארכיטקטורה מודאגאר, מפותחת סביב פטיו מרובע הקנריים. אדריכלות מקומית אשר פועלת ביולוגית. רצפות ותקרות של עץ תה.
5 ק"מ מפוארטו לה לה קרוז ו לה אורוטבה.
בית ייחודי, איכותי, אמנותי וממושך.
מסביבתו הקרובה ביותר אנו יכולים להדגיש:
-לה רמבלה דה קסטרו (Rambla de Castro) כ -1.5 ק"מ. נוף מוגן הבולט למגוון הביולוגי שלו, יופי נהדר, טבע שופע, מעיינות מים ... מקום אידיאלי ליהנות מטיולים.
הוא ממוקם גם במרחק של 1.5 ק"מ מנקודת המבט של La Corona, אחד האזורים מצנחי רחיפה הטובים ביותר, שבו הפסטיבל החשוב ביותר בעולם של טיסה חופשית מצנחי רחיפה בוצע במשך מספר שנים ", Parafest הכתר ". זה על שילוב של מצנחי רחיפה ו trekking.
-כ 2 ק"מ הוא חוף סוקורו, עם חול וולקני מקום אידיאלי עבור גלישה וצלילה. אזור צלילה חוץ-מימי בשל שקיפות מימיו, טמפרטורה נעימה לאורך השנה ומספר רב ומגוון של מינים.

ביקורים שנרשמו עבור הכרזה זו

ביקורים בחלוקה למדינות מקור

החלפת טווח תאריכים

בקשה למידע נוסף


המודעה פורסמה על ידי פרטיים
ארצה לקבל עדכונים על הצעות דומות
I'm over 18, I accept Terms of Use and Privacy Policy.*
ביטול
2005-2024 REALIGRO REAL ESTATE LTD. All Rights Reserved - VAT Nr: 893969932
Neikos Digital Agency
  1. העדפות

    לשימוש טוב יותר של האתר Realigro, להגדיר את ההעדפות שלך עבור שפה, מטבע, מטר מרובע או מטר רבוע

    קבע עכשיו אל תציג שוב
BB