מכירה בית חוה, Estepona, Málaga, ספרד, Calle El reinoso, no 53

מכירה - Cod. 31812

  • טיפולוגיה: בית חוה
  • אזור: 217 m²
  • חדרים: 5
  • רצפה: 2

וילה מדהימה ומרווחת המקיפה נופים יפים של הים ושל האזור הכפרי, במרחק 5 דקות נסיעה בלבד מחוף הים, הסופרמרקטים ומסעדות של לגונה וילאג '. זה בית הפונה דרומה יש תחושה קולוניאלית אלגנטי אליו, והוא ממוקם באחד האזורים היפים ביותר בלעדית אסטפונה. יש לה תחושה כפרית ברורה, אך היא קרובה למוצרים מקומיים, אסטפונה ומרבלה. הוא מוקף באזור כפרי יפה, והעמדה המוגבהת שלו מעניקה לו נופים עוצרי נשימה אל הים התיכון. יש טיולים מדהימים אל ההרים ישירות מהבית.

הגן הבוגר הוא ללא רבב ומטופח היטב עבור - יש מגוון רחב של עצים וצמחים, וכן שטח הדשא גדול. יש גם מטע המכיל תפוזים, לימון, פפאיה, מנדרינית, סיד, פיסטוק, תאנה, אבוקדו, מנגו ושזיפים. הבעלים הנוכחי יש גם שתי מגרשים ירקות גדולים המספקים להם ירקות אורגניים טריים כל השנה. יש אזור סגור מתאים לתרנגולות. יש מוסך פתוח ו כונן גדול עם מקום חניה לכמה כלי רכב. לבית יש גישה קלה - לאורך שביל קטן, והכניסה נמצאת מול שדה של עצי לימון - זה באמת אידילי. הבית והגינה מסופקים על ידי באר מים קהילתיים - זה מספק את כל הצרכים להשקיית גינה במחיר נמוך מאוד בהשוואה לרשת החשמל. המים יש מערכת השקיה אוטומטית לחלוטין.

הבית מרווח מאוד ומציע נופים יפים מכל אחד מחלונותיו הגדולים. יש מטבח פתוח, המוביל אל טרקלין גדול עם מבער עצים. הטרקלין זורם לאולם אולם גדול שנפתח למרפסת מפוארת ומפוארת, משם ניתן לשבת ולהביט אל הנופים המרהיבים של הים. בשל מזג האוויר הממוזג, אזור זה יכול לשמש כמעט כל השנה.

יש 2 חדרי שינה וחדר אמבטיה מרכזי בקומה זו: באחד מחדרי השינה יש נוף לים, והשני משקיף על הפרדס.

למטה יש שלושה חדרי שינה נוספים, חדר אמבטיה נוסף ואזור ישיבה גדול (המשמש כיום כאזור משחקים לילדים) הנפתח אל הגן היפה והבריכה. יש גם חדר כביסה / מצעים עם ארון בגדים גדול לאחסון בגדים נוסף וגם אזור אחסון שימושי מאוד מתחת למדרגות. ארבעה מחמשת חדרי השינה מצוידים בארונות בגדים.

החלל הוא מציע, גינה מדהימה, בריכת שחייה וקרבה לנוחיות המקומית עושה את זה אידיאלי כמו בית המשפחה. הוא ממוקם לנוחותכם במרחק של 10 דקות נסיעה למרכז העיר אסטפונה, סן פדרו ומרבלה. נמל התעופה מאלגה (Málaga) נמצא במרחק של 45 דקות נסיעה משם.

מאפיינים: בריכת שחיה - שערים חשמליים ומערכת כניסה - מים חמים פאנלים סולאריים - חדר כביסה - ארונות בגדים מאובזרים - נוף מדהים לים - פשתן - מערכת השקיה - קהילה טוב (שטרות מים נמוכה) - מרחק הליכה ברים ומסעדות ב Laguna Village (20 דקות) - גינה יפה מגודר לגמרי - פרטית מאוד ושלווה

ביקורים שנרשמו עבור הכרזה זו

ביקורים בחלוקה למדינות מקור

החלפת טווח תאריכים

בקשה למידע נוסף


REALIGRO FREE ADVERT
ארצה לקבל עדכונים על הצעות דומות
I'm over 18, I accept Terms of Use and Privacy Policy.*
ביטול
2005-2024 REALIGRO REAL ESTATE LTD. All Rights Reserved - VAT Nr: 893969932
Neikos Digital Agency
  1. העדפות

    לשימוש טוב יותר של האתר Realigro, להגדיר את ההעדפות שלך עבור שפה, מטבע, מטר מרובע או מטר רבוע

    קבע עכשיו אל תציג שוב
BB