מכירה בית טורי, Estepona, Málaga, ספרד, Playa Guadalobon,33

מכירה - Cod. 40564

  • טיפולוגיה: בית טורי
  • אזור: 400 m²
  • חדרים: 6
  • רצפה: 3

כאחד מיעדי המגורים הנחשקים והמבוססים ביותר באירופה, קוסטה דל סול מכסה כמעט כל אפשרות אטרקטיבית עבור רוכשי דירות המחפשים אורח חיים מפואר בים התיכון, או אפילו הזדמנות מצוינת להשכרה להשכרה. עיצוב חדשני המשפר ברק טבעי, כולל פרטים ארכיטקטוניים, גבהים כפולים ומטבחים פתוחים המספקים מרחב ומרחביות. בבית העירייה יש מרפסת גג פרטית עם ג'קוזי, פרגולה, רצפה צפה ופינת ברביקיו. למוסך תת קרקעי משלו יש גישה ישירה לבית דרך אזור כביסה ושירותים בשפע, כמו גם מקומות חניה משותפים לאורחים.
בבית יש גם אח, חימום תת רצפתי (על בסיס מים באזורי מגורים וחשמל בחדרי אמבטיה), מיזוג אוויר חם וקר, ארונות מוגמרים ומרופדים, בתוספת מערכות הבית הדומטיות האחרונות. ליד החוף, נהר גוודלובון. ויער אורנים רחב מעצים את ההנאה שבפרטיות ובבידוד. זה רק כמה דקות הליכה ממרינת אסטפונה, קרוב למרכז העיר, ועם חיבורים יוצאי דופן לפוארטו באנוס, מרבלה ושדות התעופה של מלאגה וגיברלטר. המרכזים הקהילתיים מודגשים על ידי אזורי שחייה גדולים (בריכה 50 מטר, בריכה עם שפת אינסוף) ובריכת ילדים חיצונית). מעגל ספא עם בריכה מחוממת, מי קרח, סאונה, חמאם טורקי וחדר כושר מאובזר.
בנוסף, שני אזורי צמרמורת, מיטות חוף בסגנון באלינזי, מפלים שוצפים ושאר מאפייני מים מנוקדים במסלולים הפנימיים, ברחבות ובגנים מוריקים - הכל בתוך מתחם מבוקר אבטחה.
האסתטיקה אל פרסקו נוצרה כדי להיות טבעית ככל האפשר, עם גוונים לבנים, אפורים ושחורים, וקירות הפרדה מסוגננים.

ביקורים שנרשמו עבור הכרזה זו

ביקורים בחלוקה למדינות מקור

החלפת טווח תאריכים

בקשה למידע נוסף


REALIGRO FREE ADVERT
ארצה לקבל עדכונים על הצעות דומות
I'm over 18, I accept Terms of Use and Privacy Policy.*
ביטול
2005-2024 REALIGRO REAL ESTATE LTD. All Rights Reserved - VAT Nr: 893969932
Neikos Digital Agency
  1. העדפות

    לשימוש טוב יותר של האתר Realigro, להגדיר את ההעדפות שלך עבור שפה, מטבע, מטר מרובע או מטר רבוע

    קבע עכשיו אל תציג שוב
BB