מכירה בית, Pamplona, Navarra, ספרד, c/Mayor 52

מכירה - Cod. 27638

  • טיפולוגיה: בית
  • אזור: 650 m²
  • חדרים: 20
  • רצפה: 1

ראש העיר 52 הוא נכס "Centro Historico" משופץ למכירה נווארה. זהו עירוני כפר היסטורי טיפוסי, עם מראה מסורתי ולהרגיש בנוי מאבן חדש חשמלי ואינסטלציה וכן פרטים מסורתיים מאפיין ההדגשה הושלמו, הבית הוא נוח מוכן לאכלוס עם כמה פרויקטים קטנים ממתינים מגע אישי, כ שישים-חמישה מאה מטרים רבועים.
יש מטבח נעים, הסקה מרכזית עם רדיאטורי ברזל בסגנון ישן, ולווין גג לקליט טלביזיה. תקרות מאריחי טרקוטה כוללות קורות עץ אורן ויש קומות לבנות ועץ כפריים. חיבור מותקן עבור שירות טלפון נייח. הבית מגיע מרוהט בצניעות לחיים במדינה קלה. הכניסה פרטית הממוקמת ממש ליד כיכר קטנה. אולם הכניסה בקומת הקרקע יש סגנון ימי הביניים. בבית יש חדר ארוחת ערב אחת עבור 20 אנשים, סלון גדול עם סביבות שונות ומטבח עם כל מה שאתה צריך לבישול ביתי וחדר ofice גדול עבור 15 אנשים. בבית יש שני חדרי שינה עם חדרי אמבטיה בלעדיים ועוד ארבעה חדרי ghests עם 3 חדרי אמבטיה שני טרקלינים ומרפסת של 150 מ"ר עם בית גן ברביקיו גם יש חניה פרטי גדול עם ויקב בן.
הבית נמצא Corella, עיירה מוקפת יקבים חוות גישה נוחה לערים הגדולות, במרחק של 15 ק"מ יש לצומת הכביש שהופכים את הקשרים עם אוטוסטרדות diferents המתחברים עם פמפלונה רק במרחק של 98 ק"מ, סראגוסה 200 ק"מ, חופים של סן סבסטיאן (Donosti) 200 ק"מ, ק"מ לוגרוניו 150, מדריד 300 ק"מ. השנה יש פסטיבלים הקהילה וארוחות ערב, גלה מה זה אומר לחיות בכפר מימי הביניים. פגוש את משאית הלחם בעשר בבוקר. רוכל מכולת וצורכים חיוניים מלא מופיע בימי שישי בסביבות צהריים. מוכר הדגים מגיע מוקדם בימי שלישי, וחנויות אחרות על גלגלים מופיעים בקביעות. או נכנס למכונית ולנצל את אפשרויות הקניות הרבות בכפרים ובעיירות סמוכות. ימים שוק מטודלה הם חמישי ושבת.
הבית הזה, אם להשתמש כבית מגורי שנה או כבית הנופש, ירגיש בדיוק כמו מה שזה לא יהיה, בית ספרדי מסורתי במיקום פנורמי שממנו ניתן לחזות מצבי הרוח היומיות של נווארה בריא המפורסם שטח חקלאי והיקבים המפורסמים שלה נופים סביב מורשת אדריכלית עשירה פסגות הקידמה ואת הפירנאים מושלגים בחורף באופק הצפוני הרחוק.
מחיר: 350.00 €, המשקף את הביקוש נוכחי נכס משופץ בגודל זה ממוקם במרכז ההסטורי עם תכונות כדי להפוך בבית מלון יוקרתי מסורתי עם נכסים סמוכים זמינים. סחר או הצעות חדשניות אחרות נחשבות. סגירה ומסים, אשר חייב להיות בחוזה משוך על ידי נוטריון ספרדי, ישפיעו על המחיר סופי. סוכן נדל"ן רב לשוני זמין גם לסייע בעסקה

ביקורים שנרשמו עבור הכרזה זו

ביקורים בחלוקה למדינות מקור

החלפת טווח תאריכים

בקשה למידע נוסף


REALIGRO FREE ADVERT
ארצה לקבל עדכונים על הצעות דומות
I'm over 18, I accept Terms of Use and Privacy Policy.*
ביטול
2005-2024 REALIGRO REAL ESTATE LTD. All Rights Reserved - VAT Nr: 893969932
Neikos Digital Agency
  1. העדפות

    לשימוש טוב יותר של האתר Realigro, להגדיר את ההעדפות שלך עבור שפה, מטבע, מטר מרובע או מטר רבוע

    קבע עכשיו אל תציג שוב
BB