מכירה וילה, Zaragoza, Zaragoza, ספרד, Octubre 418. Urbanización el Zorongo

מכירה - Cod. 35444

  • טיפולוגיה: וילה
  • אזור: 550 m²
  • חדרים: 6
  • רצפה: 3

למכירה וילה יוקרה חדשה בעיור פרטי 5 דקות ממרכז ZARAGOZA, בנייה חדשה באיכות גבוהה מאוד. יש בו מטבח חדש של 40 מ"ר, חדר כושר פרטי, חמאם טורקי 8 מושבים, ג'קוזי 7 מושבים, אזור בריכה מחומם 120 m2, קיץ וחורף עם סיפון טלסקופי אוטומטי, מנועים סולאריים, בר דיסקו בר, בר דלפק אזור ברביקיו ותנור עבור פיצה או צלי מלאכה של 150 ס"מ כדי עצי הסקה, 8 חניה חניה 4 אשר מכוסה, חלונות ודלתות של עץ צבע אלומיניום לשמור על הבית בטמפרטורה שלה בחורף ובקיץ, 2 קמינים, מרתף קומת קרקע עם אפשרות מ אח אחר או מטבח או דירה עצמאית. הבית מגיע מלא מרוהט ומעוצב לפי הטעם.
הוצאות הקהילה 173 € לחודש. של חימום מבלי לכבות אותו לאורך החורף, כמה יורו לחודש משלמים על הגז הודות בידוד תרמי מיוחד שנבנה עם הבית. אורבניזציה יש מתקנים רפואיים של ביטוח לאומי מ 8 עד 12 ברחוב יוני, יש 24 שעות אבטחה, שליטה על כניסה ויציאה של כלי רכב, בתי מרקחת, מסעדה, ופעילויות ספורט אינסופיות (טניס, כדורגל, של משוט, דואר, שירות אוטובוסים 24 שעות ביממה כל חצי שעה, שירות אוטובוסים פרטיים לילדים לבית הספר ושירותים בלעדיים אינסופיים רק עבור השותפים של העיור, וכו 'וכו').

זה נמכר על ידי שינוי של מגורים. הנכס הוא שילם במלואו ואין בעיה של כושר הפירעון, פשוט בעת שינוי מגורים קשה לטפל הבית כפי שמגיע ולכן הוא נמכר.
הבית נפלא ומחכה לבעליו החדש שיתאהב בו ממבט ראשון.
המחיר של הבית הנפלא הזה הוא 990,000 יורו. הוא ממומן ללא ריבית: כניסה 350,000 € + תשלום חודשי של 1,500 € כדי להשלים את הסכום הכולל.

ביקורים שנרשמו עבור הכרזה זו

ביקורים בחלוקה למדינות מקור

החלפת טווח תאריכים

בקשה למידע נוסף


REALIGRO FREE ADVERT
ארצה לקבל עדכונים על הצעות דומות
I'm over 18, I accept Terms of Use and Privacy Policy.*
ביטול
2005-2024 REALIGRO REAL ESTATE LTD. All Rights Reserved - VAT Nr: 893969932
Neikos Digital Agency
  1. העדפות

    לשימוש טוב יותר של האתר Realigro, להגדיר את ההעדפות שלך עבור שפה, מטבע, מטר מרובע או מטר רבוע

    קבע עכשיו אל תציג שוב
BB