השכרה שני חדרי שינה, Marbella, Málaga, ספרד, Urb. Marbella Park nº 11

השכרה - Cod. 24299

  • טיפולוגיה: שני חדרי שינה
  • אזור: 160 m²
  • חדרים: 7
  • רצפה: 1

החורף בגן העדן - MARBELLA PARK
דירה יפה ונוחה עם נוף לים, 50 מטר מחוף הים, באזור יוקרתי של Marbella, Elviria.
הדירה מחולקת לשתי קומות, בקומת הקרקע הוא בכניסה לאולם שמחבר אותנו לשאר הבית (גם כאן אסלה), הסלון המרכזי, מרווח, נוח ובהיר, פונה דרומה, (ש יש 6 מושבים בשתי ספה ושולחן אוכל) ומטבח מלא, עם שירות ודקורטיווי פתיחת אור הטבעי בקיר המשקיף על הבריכה.
בחלק העליון יש 2 חדרי שינה חיצוניים, אחד פונה דרומה שנוכל ליהנות מנוף לים ממרפסת השמש על הגג וחדר השינה השני, פונה לצפון, שמן המרפסת שלה, ליהנות מנוף הררי ו בריכת קהילה עם גינות. כל אחד מהחדרים האלה יש אמבטיה צמוד. חדרים אלה משלימים עם 3 מיטות ספה (1 בפברואר ו -2 ריבועים של ריבוע 1) שישלימו את 6 המקומות, למשפחות רבות, חברים, וכו '
החופים הם הטובים ביותר בElviria Marbella עבור החול הדק שלה ובטוח מאוד, יש להם גם נוף מרהיב להרי אפריקה והרוק של גיברלטר באופק.
מלבד החופים כדי ליהנות מהשמש והים, Elviria, הוא מוקף בכמה ממגרשי הגולף הטובים ביותר בקוסטה דל סול, כגון סנטה קלרה גולף, ריו ריאל גולף קלאב ומועדון הגולף מארבלה, מה שהופך את ישמח שחקנים ממדינות שונות בעולם בגולף הנפלא שלהם בים התיכון ונוף הרים.
בקרבת מקום תוכל למצוא סופרמרקטים, מסעדות, ברים, פאבים, מועדונים (כולל ניקי ביץ 'המפורסם בעונת הקיץ), עיתונים, חדר כושר, ספא, מספרה, בנקים, כספומטים, המרת מטבע, חנות טבק, כנסייה, בניין עירייה ושירותים רבים נוספים Elviria להפוך אזור נופש מאוד נוח.

ביקורים שנרשמו עבור הכרזה זו

ביקורים בחלוקה למדינות מקור

החלפת טווח תאריכים

בקשה למידע נוסף


REALIGRO FREE ADVERT
ארצה לקבל עדכונים על הצעות דומות
I'm over 18, I accept Terms of Use and Privacy Policy.*
ביטול
2005-2024 REALIGRO REAL ESTATE LTD. All Rights Reserved - VAT Nr: 893969932
Neikos Digital Agency
  1. העדפות

    לשימוש טוב יותר של האתר Realigro, להגדיר את ההעדפות שלך עבור שפה, מטבע, מטר מרובע או מטר רבוע

    קבע עכשיו אל תציג שוב
BB