מכירה אחר (מגורים), Vilagrassa, Lleida, ספרד, Carrer Anglesola 2

מכירה - Cod. 23470

  • טיפולוגיה: אחר (מגורים)
  • אזור: 325 m²
  • חדרים: 5
  • רצפה: wood

קאל ואלס נבנה לקראת סוף המאה 17th בVilagrassa, כפר יפה עם 350 תושבים, ליד Tarrega. חזרה בשנת 2006, המשפחה ואלס עשתה אותו מתאימה למטרות תיירות כפריות. הנכס הוא חבר 'ערכת העצמאית לינה כפרית "לרוץ ממשלת קטלוני (Allotjament הכפרי העצמאי ארי).

ההמרה בוצעה בצורה כזאת, כי הנכס הוא עכשיו גם פרקטי ונוח. כל תכונות תקופה המקוריות השתמרו בעדינות, שמירה על סגנון וחומרים, כגון קירות אבן, קורות עץ ושריפות פתוחות מסורתיים. יתר על כן, יש לו בידוד כפול בקירות, תקרות וחלונות; כיתת מוצרים לבנים, טנקים עבור מי גשמים ומים חמים באמצעות אנרגיית שמש.

קאל ואלס יכול להכיל 14 אורחים בחמישה חדרים, כולם משקיפים להמאה 13th כנסיית סנטה מריה. יש שירותים בקומה התחתונה ושתי בקומות העליונות.

הנכס הוא אידיאלי עבור אלה משפחות או לקבוצות של חברים שרוצים לעבור מחיים עירוניים קדחתניים ולחיות בהרמוניה מלאה עם הטבע תוך עדיין נהנה מכל נוחות של חיים מודרניים.



שטח הרצפה כדאי לחיות הוא סביב 300 מ '2, שבו אתה יכול למצוא מטבח בסגנון אמריקאי, עם מקרר, מקפיא, כיריים חשמליות, תנור, מדיח, מכונת כביסה, כלי מטבח, מכונת קפה אספרסו, טוסטר, מסחטה, מעבד מזון, גריל בשר , תנור מיקרו גל, קולט אדים, שואב אבק וברזל.

הבא המטבח יש חדר אוכל גדול המשקיף לגינה. אתה יכול ליהנות ממתקני האירוח העיקריים כמחשב המחובר לאינטרנט על ידי מערכת WiFi, ומקושר עם טלוויזיה 32 "להצגת מצגת Power Point או תוכנה אחרת; קולנוע ביתי, הבית כולו מכוסה על ידי מערכת Hi-Fi; משחקי וידאו, משחקי לוח, טלוויזיה בחדר אחד והסקה מרכזית.



האזור שמחוץ הוא כ 150 m2 עם גינה עם דשא ומרפסת. על המרפסת, יש בריכת שחייה פרטית, שהיה סולם לביטחון ילד.

המנגל הגדול עם עץ חופשי, טניס שולחן ומחבטי פינג פונג, חמישה זוגות אופניים, סקייטבורד, ערסל, חצים וסט פטאנק.

ביקורים שנרשמו עבור הכרזה זו

ביקורים בחלוקה למדינות מקור

החלפת טווח תאריכים

בקשה למידע נוסף


REALIGRO FREE ADVERT
ארצה לקבל עדכונים על הצעות דומות
I'm over 18, I accept Terms of Use and Privacy Policy.*
ביטול
2005-2024 REALIGRO REAL ESTATE LTD. All Rights Reserved - VAT Nr: 893969932
Neikos Digital Agency
  1. העדפות

    לשימוש טוב יותר של האתר Realigro, להגדיר את ההעדפות שלך עבור שפה, מטבע, מטר מרובע או מטר רבוע

    קבע עכשיו אל תציג שוב
BB