מכירה בית, CHILCHES-COSTAS, Málaga, ספרד, NASAS 12

מכירה - Cod. 43143

  • טיפולוגיה: בית
  • אזור: 200 m²
  • חדרים: 7
  • רצפה: 3

על החוף היפה של צ'ילצ'ס, מלאגה, יושבת הווילה המרשימה הזו שמבטיחה חיים של נוחות ואלגנטיות. עם בנייה של 210 מ"ר ומגרש גדול של 626 מ"ר, נכס זה מציע מרחב בשפע הן בפנים והן בחוץ.

עם הכניסה לוילה תוכלו להעריך מיד את הפוטנציאל שיש לה להפוך לבית אמיתי. למרות שהוא נמכר לא מרוהט ודורש שיפוץ מסויים, זה נותן לבעלים חדשים את ההזדמנות הנפלאה להתאים אישית כל פינה לפי טעמם והעדפותיהם.

הוילה כוללת ארבעה חדרי שינה גדולים, מה שהופך אותה לחלל מושלם לאירוח של משפחה גדולה או לארח אורחים. בנוסף, יש לו שני חדרי רחצה מלאים, המעניקים נוחות ופרטיות לכל בני הבית.

המטבח המאובזר הוא המקום המושלם עבור אוכלי אוכל לשחרר את היצירתיות הקולינרית שלהם.

אחת הפנינים של הוילה הזו היא בריכת השחייה הפרטית היפה שלה, בה תוכלו ליהנות מאמבטיות מרעננות בימי הקיץ החמים. בנוסף, לנכס יש מוסך מנותק, המספק את השקט הנפשי של מקום מאובטח לחניית רכבים.

הוילה מציעה גם שתי מרפסות, אחת בקומת הקרקע ואחת בקומה העליונה, שבהן תוכלו ליהנות מנופים פנורמיים ושקיעות מרהיבות. חללים חיצוניים אלה הם אידיאליים למנוחה, לאירוח מפגשים חברתיים או פשוט ליהנות מהאקלים הים תיכוני.

בהירות היא מאפיין חשוב של וילה זו, הודות לכיוון הדרום-מערבי שלה. קרני השמש מציפות כל פינה ויוצרות אווירה חמימה ומסבירת פנים. תאורה טבעית מדגישה עוד יותר פרטים אדריכליים ומעצימה את היופי של חללים פנימיים.

בנוסף, בכניסה לנכס, רגע לפני העלייה לבית, ניתנת התקנה מוקדמת לבניית דירה נוספת. אפשרות זו מציעה ורסטיליות וגמישות רבה להתאמת הנכס לצרכים ולרצונות של הבעלים.

בקיצור, וילה זו בצ'ילצ'ס קוסטה, מלאגה, היא הזדמנות ייחודית ליצור את בית החלומות שלכם. עם שטח בנוי גדול, מגרש גדול, בריכת שחייה פרטית, מוסך נפרד ומרפסות יפות, לנכס הזה יש את כל מה שצריך כדי ליהנות מחיים ים תיכוניים במיטבו. אל תחמיצו את ההזדמנות להפוך את הווילה הזו למקום המחבוא המושלם שלכם!

ביקורים שנרשמו עבור הכרזה זו

ביקורים בחלוקה למדינות מקור

החלפת טווח תאריכים

בקשה למידע נוסף


REALIGRO FREE ADVERT
ארצה לקבל עדכונים על הצעות דומות
I'm over 18, I accept Terms of Use and Privacy Policy.*
ביטול
2005-2024 REALIGRO REAL ESTATE LTD. All Rights Reserved - VAT Nr: 893969932
Neikos Digital Agency
  1. העדפות

    לשימוש טוב יותר של האתר Realigro, להגדיר את ההעדפות שלך עבור שפה, מטבע, מטר מרובע או מטר רבוע

    קבע עכשיו אל תציג שוב
BB