מכירה בית, Puzol, Valencia, ספרד, Alfinach

מכירה - Cod. 40959

  • טיפולוגיה: בית
  • אזור: 600 m²
  • חדרים: 5
  • רצפה: 3

ברוך הבא לביתנו! בחרנו בו בין חוף להרים, ליד העיר האטרקטיבית ולנסיה (עם שדה התעופה שלה במרחק של 20 דקות משם) וערים אחרות קרוב יותר, פוזול וסגונטו, שם נוכל למצוא את כל השירותים הדרושים.
בביתנו אנו חיים טוב: שפע של מקום להכיל את כל המשפחה. בנוסף, ישנם מספר בתי ספר ו -2 בתי ספר בינלאומיים: אמריקן סקול ומכללת קלקסטון, שלא לשכוח את מכללת אלפינך.
המרחבים הירוקים רבים סביב הבית לתת לנו את ההזדמנות כדי ללכת, מחזור, לעשות ספורט: במועדון חברתי מאוד נחמד ומלא, ב סיירה Calderona בקצה של עיור, על החוף משפחת Puzol עם ההזמנה שלך מוגן Natura 2000.
בבית יש:
- אולם גדול
- מטבח עם מקום להכנת שולחן, עם עתודה גדולה ועם גישה לגן
- חדר אוכל מרווח ומואר עם אח, עם גישה לטרסה המקורה
- 4 חדרים גדולים מאוד עם ארונות מובנים (אחד, בקומת הקרקע, ניתן להכניס למשרד או חדר עבור אדם עם ניידות מוגבלת או - מאוד נוח לקבל את הילדים ליד אזור המגורים - חדר משחקים / ספרייה)
- לופט בגודל 80 מ"ר עם טרסה עם נוף פנורמי לכיוון הים ולנסיה, שם תוכלו להתקין 2 משרדים (למשל לעבודה טלפונית בבית), להפוך לדירה שלמה עם מטבח וחדר אמבטיה, או לשני חדרים עם חדר אמבטיה : בקיצור, לארגן לפי רצונכם ובהתאם לצרכים שלכם
- 3 חדרי אמבטיה
- מוסך למכונית אחת
- בריכה גדולה
- גן מאוחד
החלונות הם זיגוג כפול עם כילה נגד יתושים ותריסים. הרצפות עשויות פרקט וכלי אבן איכותיים. יש לנו אזעקה המחוברת ישירות לשירות המעקב המצוין של העיור, כמאתיים מטרים מהבית.
מכיוון שהחיים הם שינוי ואבולוציה, כעת יש לנו פרויקט אחר. לכן אנו מציעים את ביתנו למכירה כדי שמשפחה אחרת תחיה שם רגעים מאושרים ובלתי נשכחים!
המחיר שלנו הוא: 410,000 יורו.
אתה יכול להתקשר אלי לקבלת מידע נוסף או לתכנון ביקור. N'hésitez pas à m'appeler en français, אדבר איתך אנגלית אם אתה מעדיף. הולנדית יכולה גם לספר. Ich lese und schreibe Deutsch. לגו i scrivo באיטלקית.

ביקורים שנרשמו עבור הכרזה זו

ביקורים בחלוקה למדינות מקור

החלפת טווח תאריכים

בקשה למידע נוסף


REALIGRO FREE ADVERT
ארצה לקבל עדכונים על הצעות דומות
I'm over 18, I accept Terms of Use and Privacy Policy.*
ביטול
2005-2024 REALIGRO REAL ESTATE LTD. All Rights Reserved - VAT Nr: 893969932
Neikos Digital Agency
  1. העדפות

    לשימוש טוב יותר של האתר Realigro, להגדיר את ההעדפות שלך עבור שפה, מטבע, מטר מרובע או מטר רבוע

    קבע עכשיו אל תציג שוב
BB