מכירה וילה, Maspalomas, Las Palmas, ספרד, Club de Golf

מכירה - Cod. 23187

  • טיפולוגיה: וילה
  • אזור: 9400 m²
  • חדרים: 10 Beedroom
  • רצפה: 1

מאפיין זה פנטסטי, מפואר עם אזור מגורים של 940 מ"ר על מגרש פרטי מ4.400 מ"ר הוא היהלום של הנכסים ישירים על מגרש הגולף והדיונות. הווילה ממוקמת באחד מהמיקום העליון בדרום גראן קנריה.

הווילה פריבה מציעה בעמדה חשופה אנונימיות ופרטיות מספקות. Roperty מוקף בחומה גבוהה ויש לו מערכת אזעקה לביטחון מרבי. הבית הראשי מאוד הנציג מציע אולם מרשים ובהיר יוקרה מושלמת, מאיפה יש לך גישה לשני אזורי טרקלין גדולים, אחד מהם עם מסך קולנוע ושני חדרי אוכל עם נוף מדהים לגינה והבריכה.

אזורי מטבח ושירותים השונים מקצועיים מאובזרים להבטיח שירות גם באירועים גדולים. עבור העובד התאמות נגיש. יש נכס יוקרה זה אזור פנטסטי בריכה, סאונה, ג'קוזי, חדר כושר, מגרש ההנעה, בר חיצוני עם מטבח וברביקיו, ומציע את הנוחות המתאימה.

באזור מאובטח נפרד עם כניסה נפרדת, חניה מקורה לעשר מכוניות יוקרה בסדר. בעיצוב של הרכוש, רק בחומרים באיכות הגבוהות ביותר היו בשימוש. הריהוט המעודן כלולים במחיר הרכישה. הבעלים ליצור רכוש של סופרלטיבים. וילה מציעה הרמוניה, אלגנטיות ובלעדיות. יש עיצוב קלאסי ומודרני קשורים בצורה מושלמת ולהשלים את התמונה של מאפיין ייחודי זה.

ביקורים שנרשמו עבור הכרזה זו

ביקורים בחלוקה למדינות מקור

החלפת טווח תאריכים

בקשה למידע נוסף


REALIGRO FREE ADVERT
ארצה לקבל עדכונים על הצעות דומות
I'm over 18, I accept Terms of Use and Privacy Policy.*
ביטול
2005-2024 REALIGRO REAL ESTATE LTD. All Rights Reserved - VAT Nr: 893969932
Neikos Digital Agency
  1. העדפות

    לשימוש טוב יותר של האתר Realigro, להגדיר את ההעדפות שלך עבור שפה, מטבע, מטר מרובע או מטר רבוע

    קבע עכשיו אל תציג שוב
BB