מכירה וילה, Zapardiel de la Ribera, Avila, ספרד, c/ Lazara 12

מכירה - Cod. 26716

  • טיפולוגיה: וילה
  • אזור: 240 m²
  • חדרים: 4
  • רצפה: 1

סיירה דה Gredos: וילה עם קרקע ודעות.
שוכב בתוך גבולות כפר Zapardiel דה לה ריברה, זה נכס אידיאלי לשימוש כמגורים קבע או שני. נכס זה מורכב מעלילת 1.622m2 קרקע, שבבניין מנותק 151m2 נקבע על פי מעשי רכוש. הדרום מתמודד, וילה זו נהנה מכל המתקנים העירוניים, וכבר מצויד עם של איכות גימור ברמה גבוהה. חשמל ומים חשמל מסופקים בתוספת חיבור לביוב חשמל. חימום ניתן באמצעות הדוד דיזל. וילה מנותקת זה מחולקת לרמות 2: חניון תת קרקעי 120m2 עם גישה לרחוב ו120m2 וילה קומת קרקע מפולסת עם גינת property's ומספק לינה דרך: מטבח עצמאי, חדר שינה ראשי עם חדר אמבטיה משלו, המתגוררים & חדר אוכל עם ארובה , 2 חדרי שינה זוגיים וחדר נוסף. המרתף משמש כיום כמוסך, חלל לחלוטין מרחב פתוח. במרתף זה יש ארון חדר שינה ומים נוסף. הנכס נהנה מנוף מעולה אל ההרים. הגן שוכן מעל מפלס רחוב והופרד ממנה על ידי מ '50. קיר אבן ארוך. הגן מכוסה באופן מלא עם עצי פרי ויש לו זכויות בקהילה המקומית להשקיה.
הכפר שבו ממוקם הבית שייך לאזור צפון Gredos. זה בגובה של 1,518 מטר, נמצא במרחק של 65 קילומטר. מאווילה, ו -185 קילומטר ממדריד, למרגלות רכס Gredos המרכזית. גם בגלל המיקום הגיאוגרפי שלה ורשת כבישים, מועבר בצורה מושלמת עם ערים אחרות בעל חשיבות מרכזית: Talavera de la Reina, סגוביה, ויאדוליד, טולדו, סלמנקה ... אקלים ונוף שניהם הוא הר גבוה טיפוסי, המתאפיין בטבע נהר מים, כמו גם מספר רב של שדות מרעה של משרעת גדולה ויופי, כרי דשא והרים.
המגזר העיקרי הוא הבסיס היסודי של הכלכלה של הכפר, עם בעלי חיים כפעילות העיקרית. אדריכלות עממית מסורתית בכפר, עם הרחובות הצרים שלה. בהתחשב במבנים המסורתיים שלהם, כולל אסמים (בלוק וערימת שחת), חלונות קטנים וקירות אבן, מקומות הרבים של עניין, כגון: גשרי הנהר, הכנסייה, קפלה, טחנותיה, עם מקורותיה העתיקים של אבן, מבלי לשכוח בכל מקרה רב שביל כפרי שעברנו לפינות תמימים של ההרים, ואשר יאפשר לנו לבצע את טיולים רבים.
הבא לערכים הסביבתיים, האזור של Gredos אוגר מצבור מעניין של מקומות שבהם ההיסטוריה, אמנות ומסורת השאירו מסלול חשוב. בין כולם, אנו מדגישים את הדרך הרומית של "Puerto del הפיק" והעיירות של Candeleda ו" El Barco דה אבילה ". אנו ממליצים ההליכה ההר מהפלטפורמה ממוקמת בקצה של הכביש שמתחיל ב" הויוס דל Espino "עד המפורסם" Circo דה Gredos ". הדרך מסתיימת בשיחה "הטרוצ'ה האמיתית", ש, בכמה דקות, מוביל על הלגונה קרחונים הגדולה. במים הקרים ושקופים שלה משתקפים פסגות גבוהות שליד של האכסניה מהוות את "הקרקס של Gredos". יודגש הפארק הלאומי של מגוון Gredos הר, של בעלי חיים מדהימים וערך בוטני. כדי ליהנות מביקורך בהרים, מומלץ ללכת הליכה. נוף מרשים דגם ידי שחיקת קרחון על סלעי גרניט: לגונות, קרקסים, ופיקדונות שמגיעים לשיאו ב2,592 מטר של קצה האכסניה.

ביקורים שנרשמו עבור הכרזה זו

ביקורים בחלוקה למדינות מקור

החלפת טווח תאריכים

בקשה למידע נוסף


REALIGRO FREE ADVERT
ארצה לקבל עדכונים על הצעות דומות
I'm over 18, I accept Terms of Use and Privacy Policy.*
ביטול
2005-2024 REALIGRO REAL ESTATE LTD. All Rights Reserved - VAT Nr: 893969932
Neikos Digital Agency
  1. העדפות

    לשימוש טוב יותר של האתר Realigro, להגדיר את ההעדפות שלך עבור שפה, מטבע, מטר מרובע או מטר רבוע

    קבע עכשיו אל תציג שוב
BB