מכירה שלושה חדרי שינה, tarragona, Tarragona, ספרד, Torres Jordi, 10, Esc. A 8-1

מכירה - Cod. 30946

  • טיפולוגיה: שלושה חדרי שינה
  • אזור: 98 m²
  • חדרים: 3
  • רצפה: 8

הזדמנות איכות גבוהה בשכונה שקטה.

רצפה בבעלות קודמת מסיימות מצב ואיכות גבוהה מעולה, הסיומת החדשה מדרום טרגונה, רק כמה דקות הליכה למרכז עיר או תחבורה ציבורית. זה בקומה השמינית של בניין של תשעה גבהים, הוא בהיר מאוד, ונהנה מנוף ללא תחרות.

עם פריסה טובה (ראה תכנית קשורה לתמונות), יש לו שני חדרי שינה זוגיים וסוויטה אחת, עם אמבטיה. יש בו חדר אמבטיה, מטבח מרווח ומרפסת עם גישה מהסוויטה והטרקלין. חדר כולל מיזוג אוויר עם מספר מפצלים המפוזרים על הרצפה, חימום גז ומים חמים (הדוד הוא חדש לגמרי).

בעיקרון שזה נמכר ללא ריהוט, אבל אם הבעלים החדשים רוצים לרכוש את הרהיטים שמוצגים בתמונות, זה יהיה נושא למשא ומתן אפשרי. כמו כן אופציונאלי, אתה יכול לרכוש את מקום החניה באותה חניה בבניין עם מעלית קומה ישירה.

הוא ממוקם ליד Tabacalera Espai, באזור מתרחב עם שדרות רחבות ושטחים ירוקים, בשכונה עם כל הפינוקים, עדיין בשכונה שקטה ויציבה. האתר מקושר היטב, מאז עזיבתו של הטרגון לקרקע צמתי תקשורת נמצאת במרחק דק אחת בלבד מהבניין. תחנת האוטובוס והרכבת נגישות ברגל בתוך כמה דקות. מתאים עבור בית או משרד מקצועי לאנשי מקצוע, כפי שהיה המטה של ​​משרד עורכי דין ומצבו הוא ללא דופי.

רישום פרטי נכס: טרגונה 1 - Finca 70,044.

טרגון היא בירת מחוז ואת מנוע כלכלי של דרום קטלוניה, למרות שזה לא עיר יקרה. יש לה אוכלוסייה של קצת יותר מ -130,000 תושבים ומהווה אטרקציה תיירותית של הרמה הראשונה. למידע נוסף על טרגונה בוויקיפדיה: https://es.wikipedia.org/wiki/Tarragona

ביקורים שנרשמו עבור הכרזה זו

ביקורים בחלוקה למדינות מקור

החלפת טווח תאריכים

בקשה למידע נוסף


REALIGRO FREE ADVERT
ארצה לקבל עדכונים על הצעות דומות
I'm over 18, I accept Terms of Use and Privacy Policy.*
ביטול
2005-2024 REALIGRO REAL ESTATE LTD. All Rights Reserved - VAT Nr: 893969932
Neikos Digital Agency
  1. העדפות

    לשימוש טוב יותר של האתר Realigro, להגדיר את ההעדפות שלך עבור שפה, מטבע, מטר מרובע או מטר רבוע

    קבע עכשיו אל תציג שוב
BB