מכירה אחר (קרקע), Riogordo, Málaga, ספרד, c/Virgen de Belen

מכירה - Cod. 30666

  • טיפולוגיה: אחר (קרקע)
  • אזור: 16424 m²
  • חדרים: 4
  • רצפה: 96

UR4 URBAN לנחות RIOGORDO (מלאגה). תכנית חלקית מאושרת

מלאגה Riogordo היא עיר יפה 40 קילומטרים הון מלאגה ואת קוסטה דל סול, עם גישה נוחה דרך הכביש המהיר בכל הכיוונים גרנדה, קורדובה וסביליה.
 העירייה ממוקמת Axarquia נרשמה כמעט 3,000 תושבים. בעיר יש את כל השירותים טמונים במקום שחי תיירות מגורים ברובו, בייחוד בחו"ל שבו עומד במושבה הבריטית. תהנה מיקרו אקלים מאוד מיוחד שבו השמש תופסת את מרכז הבמה לאורך כל השנה. הטמפרטורות מעולם וקור קיצוניים הוא החריג.
בסמוך למרכז ההיסטורי של Riogordo הקרקע הנדונה, את UR4, על 21,331 מ"ר בתוך קרקע עירונית מוסמך תוכנית חלקית מאושר, מתוכם 16,424 מ"ר בבעלות המייצג דוכני 77.01% מקדם בהתאם השטח. . שלג או הצעות אנדלוסיה כפריים.
אבל מה שרוב אהב את UR4 היא מילה. שמש, עגול קורן ונוקב. השיפוע הקל של ההקלה מבטיח הקבלה של אור שמש ישיר ונופים יוצאי דופן בכל הבתים במיקום מעולה עם אור קבע שמי כחולים תמיד. עם סיירה והנהר, צבעים ורגשות נעימים מעורבבים כל החושים.
כל זה בעיר כמו Riogordo (מלאגה), עם החיים תיירות משלו, שמגיע לך ביקור ולחיות על ידי תרבות, בילוי האדריכלי. עם נופים מרהיבים בגלל Serrania, העמק שבו הוא מצוי ואת הנהר בכניסה של הכפר. כל עם מיקרו אקלים שם קר אין מקום.

ביקורים שנרשמו עבור הכרזה זו

ביקורים בחלוקה למדינות מקור

החלפת טווח תאריכים

בקשה למידע נוסף


REALIGRO FREE ADVERT
ארצה לקבל עדכונים על הצעות דומות
I'm over 18, I accept Terms of Use and Privacy Policy.*
ביטול
2005-2024 REALIGRO REAL ESTATE LTD. All Rights Reserved - VAT Nr: 893969932
Neikos Digital Agency
  1. העדפות

    לשימוש טוב יותר של האתר Realigro, להגדיר את ההעדפות שלך עבור שפה, מטבע, מטר מרובע או מטר רבוע

    קבע עכשיו אל תציג שוב
BB