מכירה בית, Ronda, Málaga, ספרד, Calle Canada del Real Tesoro, 135

מכירה - Cod. 37549

  • טיפולוגיה: בית
  • אזור: 250 m²
  • חדרים: 9
  • רצפה: porcelain

יש דלת שהולכת למוסך. במוסך יש דלת מוסך מרחוק מבוקר, אריחי קרמיקה באיכות גבוהה על הרצפה ואריחי הזמנה מיוחדים על הקירות. בצד שמאל, מתחת למדרגות, יש מקום אחסון עם שולחן עבודה. שתי הדלתות בעבודת יד ברזל יש זכוכית שיקוף עבור הפרטיות.

במסדרון הגדול שהולך לאולפן יש אותם אריחים כמו המוסך. בסטודיו נשקף נוף של השדות, הגבעות וההרים, הפונה מזרחה והמעבר אל הנהר והנהר, בצד הצפוני של הבית, מיזוג אוויר ומשאבת חום. יש לו מטבח, עם מונים גרניט, תנור נירוסטה העליון, מכסה המנוע טווח, תנור, מדיח כלים כביסה מכונת כביסה. בחדר האמבטיה יש חלון למזרח, מקלחת ותנור חשמלי.

בקומה הראשונה, ממרומי המדרגות, אחד נכנס למסדרון שנפתח מימין, דרך דלתות צרפתיות כפולות, לחדר המגורים, המשמש כחדר שינה, עם שתי דלתות מרפסת, פונה לגבעות המערב, לאח עץ, A / C, משאבת חום, יעילות גבוהה גז תנור טרקוטה עם לבנים עקשן, נברשת קריסטל סברובסקי, רצפת אריחי קרמיקה דפוס כתר.

בצד שמאל של המסדרון יש חדר אוכל עם פתח אנדלוז למטבח, מזגן, משאבת חום, תנור טרקוטה, נברשת, נוף של הגבעות הצפוניות, ההרים וקורטס והדלתות הצרפתיות הכפולות נפתחות אל חדר העבודה.

ריצוף זהה סלון הוא לאורך הקומה הראשונה וגם כתר moldings בכל הבית. למחקר יש אריחי קרמיקה על הקירות, 3 חלונות צרפתיים גדולים מקושתים להפליא עם נופים של הגבעות המזרחיות, גבעות המערב, ההרים וקורטס, נברשת קריסטל סברובסקי ותנור טרקוטה עם כיריים ותנור.

כל הדלתות והחלונות החיצוניים בבית הם חלונית כפולה. מחדר האוכל יש מסדרון

ביקורים שנרשמו עבור הכרזה זו

ביקורים בחלוקה למדינות מקור

החלפת טווח תאריכים

בקשה למידע נוסף


REALIGRO FREE ADVERT
ארצה לקבל עדכונים על הצעות דומות
I'm over 18, I accept Terms of Use and Privacy Policy.*
ביטול
2005-2024 REALIGRO REAL ESTATE LTD. All Rights Reserved - VAT Nr: 893969932
Neikos Digital Agency
  1. העדפות

    לשימוש טוב יותר של האתר Realigro, להגדיר את ההעדפות שלך עבור שפה, מטבע, מטר מרובע או מטר רבוע

    קבע עכשיו אל תציג שוב
BB